Waar gaat jouw vraag over?
Selecteer een onderwerp
Veelgestelde vragen
Bestellen, Betalen & Advies
Verzenden & Bezorgen
Verzenden & Bezorgen
Verzendopties
Wij versturen uw bestelling middels de bezorgdienst Postnl. Uw bestelling wordt op het opgegeven adres geleverd. Ook kunt u er voor kiezen om uw bestelling op te halen bij een postnl-afhaallocatie. Bij het selecteren van de verzendmethodes klikt u dan op ‘ophalen’.
Wilt u uw bestelling thuis laten bezorgen, dan klikt u op ‘bezorging’ en kiest u het gewenste tijdstip van bezorging.
Zodra uw bestelling wordt verzonden ontvangt u van postnl een mail met daarin de tracking informatie om uw bestelling te volgen.
Verzendkosten
Voor bestellingen met een orderwaarde van € 150,- of meer is de verzending binnen Nederland en België gratis. Voor bestellingen met een lagere orderwaarde zijn de verzendkosten € 7,95. Het retourneren van producten is gratis indien het product verkeerd of defect is geleverd. Bekijk hiervoor de voorwaarden.
Bestelt u op een van onze andere domeinen naar het buitenland? Dan zijn de kosten afhankelijk van het land waar de bestelling naar toe gestuurd wordt. Bekijk hieronder het overzicht.
Land van verzending |
Verzendkosten |
Nederland |
€ 7,95 |
België |
€ 7,95 |
Duitsland |
€ 7,95 |
Frankrijk |
€ 7,95 |
Oostenrijk |
€ 9,95 |
Spanje |
€ 9,95 |
Italië |
€ 9,95 |
Denemarken |
€ 9,95 |
Verzendstatus
We proberen u zo goed mogelijk op de hoogte te houden van de status van uw bestelling. Indien u bij uw bestelling een account heeft aangemaakt, kunt u via uw account de status van uw bestelling volgen. Indien u geen account heeft aangemaakt, dan adviseren we u om de tracking gegevens te bekijken die u heeft ontvangen per e-mail van postnl. Via de tracking gegevens kunt u de status van uw bezorging bekijken.
Heeft u geen mail ontvangen met de tracking gegevens? Neem dan contact op met de klantenservice, zij kunnen u verder helpen!
Wanneer kan mijn bestelling bezorgd worden?
De levertijd van de bestelling staat aangegeven op de pagina van uw bestelde product. Als uw bestelling wordt verzonden ontvangt u een mail met daarin tracking gegevens, waarmee u uw pakket kunt volgen.
De bestelling wordt verzonden op het moment dat alle producten op voorraad zijn. Als u een bestelling heeft geplaatst waar producten met een verschillende levertijd in zitten, kunt u bij de klantenservice een verzoek indienen om de producten die op voorraad zijn alvast te versturen.
We doen ons uiterste best om uw bestelling op het afgesproken moment te leveren. Helaas kunnen we dit niet altijd garanderen. Wanneer de levertijd onverhoopt wordt overschreden, dan wordt u hier per e-mail van op de hoogte gebracht.
Niet thuis bij bezorging
Wanneer u niet aanwezig bent op het moment dat de bestelling wordt bezorgd, dan wordt de bestelling bij de buren of bij het dichtstbijzijnde afhaallocatie afgeleverd. De koerier doet in dit geval een notificatie in de brievenbus, zodat u de bestelling zelf kunt ophalen. Als er geen notificatie in uw brievenbus ligt, controleer dan uw tracking gegevens die u heeft ontvangen per e-mail. Let hierbij wel op dat het pakket maximaal zeven dagen op de afhaallocatie blijft liggen. Hierna wordt het retour gestuurd naar ons.
Kan ik mijn bestelling ophalen?
Ja, dat kan! Sinds kort hebben wij ook een fysieke locatie waar u van advies voorzien kan worden. Hier kunt u ook uw accu op halen. Het adres is Scheiweg 31 te Gemert.
Wanneer u dit wilt, dient u van tevoren even de klantenservice te bellen om hiervoor een tijd af te spreken. Dit kan van maandag tot en met vrijdag.
Problemen bij bezorging
Is (een gedeelte van) uw bestelling niet naar behoren, beschadigd, onjuist, incompleet of defect? Dan kunt u een retour indienen. Graag willen we u vragen om contact op te nemen met onze klantenservice zodat we samen met u kunnen kijken naar de beste oplossing.
Binnen de retourtermijn van 30 dagen
U kunt hieronder uw retouraanvraag indienen voor uw ontvangen bestelling:
Retouraanvraag indienen
Buiten de retourtermijn van 30 dagen
Als de retourtermijn is verstreken, dan kunt een aanspraak maken op de (fabrieks)garantie bij ons. U kunt hieronder uw retouraanvraag indienen;
Retouraanvraag indienen
Verzending tijdens feestdagen
Tijdens de volgende feestdagen verzenden wij geen pakketten en zijn wij niet te bereiken voor telefoon en mail:
- Nieuwjaarsdag
- Pasen (eerste en tweede paasdag)
- Koningsdag
- Hemelvaartsdag
- Pinksteren (tweede pinksterdag)
- Kerstmis (eerste en tweede kerstdag)
De volgende werkdag wordt het product verzonden en zullen we uw vragen beantwoorden.
Garantie
Retouren & Annuleren
Productvragen en Advies
Klantenservice & Contact
Voor bedrijven
Verzenden & Bezorgen
Verzendopties
Wij versturen uw bestelling middels de bezorgdienst Postnl. Uw bestelling wordt op het opgegeven adres geleverd. Ook kunt u er voor kiezen om uw bestelling op te halen bij een postnl-afhaallocatie. Bij het selecteren van de verzendmethodes klikt u dan op ‘ophalen’.
Wilt u uw bestelling thuis laten bezorgen, dan klikt u op ‘bezorging’ en kiest u het gewenste tijdstip van bezorging.
Zodra uw bestelling wordt verzonden ontvangt u van postnl een mail met daarin de tracking informatie om uw bestelling te volgen.
Verzendkosten
Voor bestellingen met een orderwaarde van € 150,- of meer is de verzending binnen Nederland en België gratis. Voor bestellingen met een lagere orderwaarde zijn de verzendkosten € 7,95. Het retourneren van producten is gratis indien het product verkeerd of defect is geleverd. Bekijk hiervoor de voorwaarden.
Bestelt u op een van onze andere domeinen naar het buitenland? Dan zijn de kosten afhankelijk van het land waar de bestelling naar toe gestuurd wordt. Bekijk hieronder het overzicht.
Land van verzending |
Verzendkosten |
Nederland |
€ 7,95 |
België |
€ 7,95 |
Duitsland |
€ 7,95 |
Frankrijk |
€ 7,95 |
Oostenrijk |
€ 9,95 |
Spanje |
€ 9,95 |
Italië |
€ 9,95 |
Denemarken |
€ 9,95 |
Verzendstatus
We proberen u zo goed mogelijk op de hoogte te houden van de status van uw bestelling. Indien u bij uw bestelling een account heeft aangemaakt, kunt u via uw account de status van uw bestelling volgen. Indien u geen account heeft aangemaakt, dan adviseren we u om de tracking gegevens te bekijken die u heeft ontvangen per e-mail van postnl. Via de tracking gegevens kunt u de status van uw bezorging bekijken.
Heeft u geen mail ontvangen met de tracking gegevens? Neem dan contact op met de klantenservice, zij kunnen u verder helpen!
Wanneer kan mijn bestelling bezorgd worden?
De levertijd van de bestelling staat aangegeven op de pagina van uw bestelde product. Als uw bestelling wordt verzonden ontvangt u een mail met daarin tracking gegevens, waarmee u uw pakket kunt volgen.
De bestelling wordt verzonden op het moment dat alle producten op voorraad zijn. Als u een bestelling heeft geplaatst waar producten met een verschillende levertijd in zitten, kunt u bij de klantenservice een verzoek indienen om de producten die op voorraad zijn alvast te versturen.
We doen ons uiterste best om uw bestelling op het afgesproken moment te leveren. Helaas kunnen we dit niet altijd garanderen. Wanneer de levertijd onverhoopt wordt overschreden, dan wordt u hier per e-mail van op de hoogte gebracht.
Niet thuis bij bezorging
Wanneer u niet aanwezig bent op het moment dat de bestelling wordt bezorgd, dan wordt de bestelling bij de buren of bij het dichtstbijzijnde afhaallocatie afgeleverd. De koerier doet in dit geval een notificatie in de brievenbus, zodat u de bestelling zelf kunt ophalen. Als er geen notificatie in uw brievenbus ligt, controleer dan uw tracking gegevens die u heeft ontvangen per e-mail. Let hierbij wel op dat het pakket maximaal zeven dagen op de afhaallocatie blijft liggen. Hierna wordt het retour gestuurd naar ons.
Kan ik mijn bestelling ophalen?
Ja, dat kan! Sinds kort hebben wij ook een fysieke locatie waar u van advies voorzien kan worden. Hier kunt u ook uw accu op halen. Het adres is Scheiweg 31 te Gemert.
Wanneer u dit wilt, dient u van tevoren even de klantenservice te bellen om hiervoor een tijd af te spreken. Dit kan van maandag tot en met vrijdag.
Problemen bij bezorging
Is (een gedeelte van) uw bestelling niet naar behoren, beschadigd, onjuist, incompleet of defect? Dan kunt u een retour indienen. Graag willen we u vragen om contact op te nemen met onze klantenservice zodat we samen met u kunnen kijken naar de beste oplossing.
Binnen de retourtermijn van 30 dagen
U kunt hieronder uw retouraanvraag indienen voor uw ontvangen bestelling:
Retouraanvraag indienen
Buiten de retourtermijn van 30 dagen
Als de retourtermijn is verstreken, dan kunt een aanspraak maken op de (fabrieks)garantie bij ons. U kunt hieronder uw retouraanvraag indienen;
Retouraanvraag indienen
Verzending tijdens feestdagen
Tijdens de volgende feestdagen verzenden wij geen pakketten en zijn wij niet te bereiken voor telefoon en mail:
- Nieuwjaarsdag
- Pasen (eerste en tweede paasdag)
- Koningsdag
- Hemelvaartsdag
- Pinksteren (tweede pinksterdag)
- Kerstmis (eerste en tweede kerstdag)
De volgende werkdag wordt het product verzonden en zullen we uw vragen beantwoorden.
Neem contact met ons op
Wij staan altijd voor jou klaar! Heb je vragen over onze producten, jouw bestelling of heb je hulp nodig bij het navigeren op onze website? Ons klantenservice team is hier om jou verder te helpen.
Chat met ons
Krijg op werkdagen, direct antwoord op jouw vraag.
09:30 - 16:00
Whatsapp ons
Ontvang op werkdagen een reactie binnen een paar uur tijd!
Bel ons
Krijg op werkdagen, direct antwoord op jouw vraag.
09:30 - 16:00
Stuur ons een e-mail
Ontvang op werkdagen een reactie binnen een paar uur tijd!
[email protected]